Klantenservice


Bestellen en ontvangen | Retourneren en annuleren | Betalen | Overige | Klantenservice 

 

Wat als mijn bestelling niet door de brievenbus past?

Géén probleem, dan belt de bezorger bij je aan om het pakketje aan je te overhandigen.

 

Wat als ik niet thuis ben?

Je bestelling wordt door PostNL twee keer aangeboden. Als je bij de tweede bezorgpoging niet aanwezig bent, dan wordt je bestelling automatisch bij een afhaalpunt van PostNL bezorgd. Je ontvangt hiervan bericht in je brievenbus. De bestelling kun je binnen twee weken afhalen op vertoon van je legitimatie.


 

Contactopties

Mocht je nog vragen hebben over dit onderwerp, dan helpen we je graag verder via;

 

Telefoon: 010 - 501 5000

Telefonisch zijn wij bereikbaar van dinsdag t/m zaterdag van 09:00 - 17:00 uur op bovenstaand telefoonnummer.

E-mail

Via ons contact formulier kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week je vraag aan ons stellen. Wij streven er naar je vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden.

Social Media

Via Facebook helpt ons social media team je graag met al je vragen.

© 2016 - 2018 SwietArts | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wij en derden maken gebruik van cookies, om het surfgedrag over verschillende websites te volgen, om de effectiviteit van advertenties te registreren en te optimaliseren, om onze website te verbeteren, om de website naar behoren te laten werken, om een koppeling te kunnen maken met social media, en om het verkeer op de website te analyseren. Door op akkoord te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacyverklaring. Ga voor meer informatie naar https://www.swietarts.nl/c-3887617/privacybeleid/. Hier kun je alle informatie nog eens rustig nalezen....