SwietArts Klantenservice
Klantenservice | Bestellen en ontvangen | Status van mijn bestelling?
Wat is de status van mijn bestelling?
Per e-mail houden we je continu op de hoogte van de status van je bestelling. Zodra je bestelling is ingescant door PostNL ontvang je van hun per e-mail de track & trace code voor het volgen van je bestelling. Tevens geeft PostNL in deze e-mail een indicatie van de verwachtte leverdag en tijdsblok.
Wij, en onze bezorgers doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Als dat onverhoopt niet lukt, brengen we je daarvan op de hoogte.
Track & Trace
- Pakket traceren bij PostNL? klik hier om je pakket te volgen!
Onderstaand een overzicht ter indicatie van bestelmoment tot het verwachtte aflevermoment.
Besteldag | Bestelmoment | Verwachtte afleverdag |
Maandag | < 15:00 uur | Woensdag |
Maandag | > 15:00 uur | Woensdag |
Dinsdag | < 15:00 uur | Woensdag |
Dinsdag | > 15:00 uur | Donderdag |
Woensdag | < 15:00 uur | Donderdag |
Woensdag | > 15:00 uur | Vrijdag |
Donderdag | < 15:00 uur | Vrijdag |
Donderdag | > 15:00 uur | Zaterdag |
Vrijdag | < 15:00 uur | Zaterdag |
Vrijdag | > 15:00 uur | Maandag/Dinsdag |
Zaterdag | < 12:00 uur | Maandag/Dinsdag |
Zaterdag | > 12:00 uur / < -15:00 uur | Dinsdag |
Zondag | < 15:00 uur | Woensdag |
Zondag | > 15:00 uur | Woensdag
|