SwietArts Klantenservice
Klantenservice | Bestellen en ontvangen | Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Zodra we je bestelling ontvangen hebben gaan we direct voor je aan de slag. We verzamelen de producten en pakken deze zorgvuldig voor je in. Per e-mail houden we je continu op de hoogte van de status van je bestelling. En als laatste ontvang je van PostNL per e-mail de track & trace code voor het volgen van je bestelling. Tevens geeft PostNL in deze e-mail een indicatie van de verwachtte leverdag en tijdsblok.
Wij, en onze bezorgers doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Als dat onverhoopt niet lukt, brengen we je daarvan op de hoogte.
Onderstaand een overzicht ter indicatie van bestelmoment tot het verwachtte aflevermoment.
Besteldag | Bestelmoment | Verwachtte afleverdag |
Maandag | < 15:00 uur | Woensdag |
Maandag | > 15:00 uur | Woensdag |
|
|
|
Dinsdag | < 15:00 uur | Woensdag |
Dinsdag | > 15:00 uur | Donderdag |
|
|
|
Woensdag | < 15:00 uur | Donderdag |
Woensdag | > 15:00 uur | Vrijdag |
|
|
|
Donderdag | < 15:00 uur | Vrijdag |
Donderdag | > 15:00 uur | Zaterdag |
|
|
|
Vrijdag | < 15:00 uur | Zaterdag |
Vrijdag | > 15:00 uur | Maandag/Dinsdag |
|
|
|
Zaterdag | < 12:00 uur | Maandag/Dinsdag |
Zaterdag | > 12:00 uur / < -15:00 uur | Dinsdag |
|
|
|
Zondag | < 15:00 uur | Woensdag |
Zondag | > 15:00 uur | Woensdag |
Niet thuis?
Je bestelling wordt door PostNL twee keer aangeboden. Als je bij de tweede bezorgpoging niet aanwezig bent, dan wordt je bestelling automatisch bij een afhaalpunt van PostNL bezorgd. Je ontvangt hiervan bericht in je brievenbus. De bestelling kun je binnen één week afhalen op vertoon van je legitimatie.