SwietArts Klantenservice


Klantenservice Bestellen en ontvangen | Is mijn bestelling gelukt, want ik heb géén bevestiging gehad?



Is mijn bestelling gelukt, want ik heb géén bevestiging gehad?

Staat je bestelling in je account? Dan is het gelukt.

Als je meer dan 45 minuten geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen en er staat ook niets in je account, neem dan contact op met de klantenservice. En maak je geen zorgen: als er geld is afgeschreven, dan betalen we je automatisch terug.

Het is ook mogelijk dat je géén ontvangstbevestiging hebt ontvangen omdat je mogelijk een typefout in het e-mailadres hebt gemaakt. Je bestelling is wel gelukt maar de e-mails kunnen niet in je mailbox afgeleverd worden. Heb je gekozen voor betaling met Klarna dan kunnen wij dit i.v.m. veiligheidsredenen niet wijzigen op de achtergrond. Je kunt dan het beste even contact opnemen met de klantenservice van Klarna.

Je bestelling wordt wel gewoon door ons verwerkt alléén mis je de status updates.

© 2016 - 2020 SwietArts | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Meer informatie Accepteren
Wij en derden maken gebruik van cookies, om het surfgedrag over verschillende websites te volgen, om de effectiviteit van advertenties te registreren en te optimaliseren, om onze website te verbeteren, om de website naar behoren te laten werken, om een koppeling te kunnen maken met social media, en om het verkeer op de website te analyseren. Door op akkoord te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacyverklaring. Ga voor meer informatie naar https://www.swietarts.nl/c-3887617/privacybeleid/. Hier kun je alle informatie nog eens rustig nalezen....