SwietArts Klantenservice


Klantenservice Bestellen en ontvangen | Is mijn bestelling gelukt, want ik heb géén bevestiging gehad?



Is mijn bestelling gelukt, want ik heb géén bevestiging gehad?

Staat je bestelling in je account? Dan is het gelukt.

Als je meer dan 45 minuten geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen en er staat ook niets in je account, neem dan contact op met de klantenservice. En maak je geen zorgen: als er geld is afgeschreven, dan betalen we je automatisch terug.

Het is ook mogelijk dat je géén ontvangstbevestiging hebt ontvangen omdat je mogelijk een typefout in het e-mailadres hebt gemaakt. Je bestelling is wel gelukt maar de e-mails kunnen niet in je mailbox afgeleverd worden. Heb je gekozen voor betaling met Klarna dan kunnen wij dit i.v.m. veiligheidsredenen niet wijzigen op de achtergrond. Je kunt dan het beste even contact opnemen met de klantenservice van Klarna.

Je bestelling wordt wel gewoon door ons verwerkt alléén mis je de status updates.

© 2016 - 2021 SwietArts | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel