Klachtenprocedure

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Swietarts.nl doet erg veel moeite om tevreden klanten te krijgen. Is er toch iets aan de hand dan horen wij dat dus heel graag van u!

Ook als u alleen een suggestie heeft om de service te verbeteren. Wij leren namelijk nog elke dag bij.

U kunt ons bereiken via het contact formulier, of u kunt contact opnemen met:

SwietArts.nl
in de Fuik 31 -33
3192 HD, Hoogvliet Rotterdam
tel: 010 - 501 5000 (openingstijden)

Email: info @ swietarts.nl (zonder spaties)

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar SwietArts.nl bij is aangesloten.

© 2016 - 2018 SwietArts | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wij en derden maken gebruik van cookies, om het surfgedrag over verschillende websites te volgen, om de effectiviteit van advertenties te registreren en te optimaliseren, om onze website te verbeteren, om de website naar behoren te laten werken, om een koppeling te kunnen maken met social media, en om het verkeer op de website te analyseren. Door op akkoord te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacyverklaring. Ga voor meer informatie naar https://www.swietarts.nl/c-3887617/privacybeleid/. Hier kun je alle informatie nog eens rustig nalezen....